30 de nov. 2016

Nedadors del CN Amposta participen al 2on control de Castelló

El passats dies 19 i 20 de novembre els nedadors infantils, júniors i absoluts del CN Amposta es van traslladar a la piscina municipal de Castelló per disputar el 2º control provincial d’aquesta província, sent aquesta la seva segona competició de la temporada.

Els nedadors que van participar en aquesta competició van ser: Dani Fibla, Pol Conesa, Dídac Silva, Izan Cazorla, Àngels Caballé, Arian Curto, David Bermejo, Màxim Poparacea, Marc Martí i Albert Arasa.
Tots ells van nedar 4 proves durant tot el cap de setmana, les quals els van servir per igualar i/o millorar les seves marques de cara a preparar les pròximes dates importants del calendari, com els campionats de Catalunya i Espanya.

Fitxa tècnica i resultats del Control provincial de Castelló

9 de nov. 2016

Esportites del nostre Club, guardonats a la Gala de l'Esport Ampostí 2016

El passat divendres, 4 de novembre, es va celebrar la XXXII Gala de l'Esport Ampostí. Dels quatre candidats que presentàvem, dos d'ells s'emportaven el premi en les seves corresponents categories.

El primer d'ells fou en Marc Jordà Marzà, que va estar guardonat amb el premi al Millor esportista escolar masculí d'esports individuals, i el segon fou Marc Martí Arasa, guardonat amb el premi al Millor esportista de base federat masculí d'esports individuals.

Voldríem també des d'aquí felicitar a les altres dues nedadores nominades, Alba Silva Alcoba i Carla Martí Sansaloni, i fer esment de la menció especial que es va fer al nostre recordat i estimat Manel Ayxendri, premi que va recollir la seua dona Mercè, i els seus fills Hadar i Clara.

1 d’ag. 2016

CLASSIFICACIONS  18a  TRAVESSIA  NEDANT  L'EBRE

Des del Club Natació Amposta volem agrair-vos a tots la vostra participació en la 18a edició d'aquesta travessia, esperem que ho hagueu disfrutat tant com ho vam fer nosaltres i que l'any que ve ens acompanyeu un any més.

Estem molt contents de la gran participació que vam tenir, un total de 91 participants: 23 de la travessia curta i 68 de la llarga.

Aquí us deixem els resultats de les dues travessies.

10 de maig 2016

Informació per als socis sobre la prova d'esforç

Apreciats socis

Ens posem en contacte en tots vosaltres, per a fer-vos saber, que tal com es va parlar a la junta extraordinària de socis, la junta rectora ha acordat que a partir del proper setembre, és a dir per a la pròxima temporada, tot els nois i noies pertanyents al club i que passen a federar-se, han de passar la prova del esforç  que es realitza a l'hospital d’Amposta, a càrrec del doctor Rubio i els que ja estan federats i no la tenen feta, se’ls demanaria que la sol·licitessin i la passin per seguretat dels vostres fills, degut a que estan sotmesos a un esforç considerable; per aquesta raó la nomenada prova haurà de realitzar-se cada 2 anys.

Aquesta prova es pot demanar al taulell del hospital, demanant  visita per al doctor Rubio, especificant que és per fer la prova de l'esforç i es pagarà allí o a ell, el dia que es realitzi. El preu acordat amb el doctor es de 60 euros per ser membre del Club Natació Amposta, quan el seu preu és de 99 euros.

Gràcies

El President : Manel Conesa