1 d’oct. 2012

BON COMENÇAMENT DE TEMPORADA

Un altre any, el Club Natació Amposta inicia una nova temporada amb més il·lusió ja que cada cop som més nedadors, i amb millors resultats.

La funció del Club Natació Amposta és aplicar una minuciosa tasca d’orientar als més joves esportistes en la seva preparació física, tècnica i psicològica en l’especialitat de la natació. És per aquest motiu que ja s’ha posat en marxa els entrenaments de quinze nedadors en la Piscina Municipal d’Amposta, per participar en les competicions federades territorials i nacionals de la Federació Catalana de Natació.

I, la resta de nedadors del Club Natació Amposta afronten les competicions del Consell Comarcal de l’Esport són entrenats per Sr.Manel Ayxendri. Hi ha que destacar joves nedadors que presenten molt bones qualitats per aquest esport com el Xavi Costes, David Bermejo, Lara Martí, Noelia Lázaro, Àlex Brull, Dani Fibla, Gerard Garcia, Àngels Caballé, Gabriela Bel,...entre molts altres, d’edats compreses del 1999-04.

Dels quinze nedadors federats, en la categoria infantil (2000-1999) en noies estan la Roser Lafont i la Júlia Martínez; i en nois (1999-98-97) estan Arnau Ortí, Albert Arasa, Felip Ferré, Marc Martí i Marc Gómez. En la categoria junior (1998-97) estan Marina Dimitrova, Maria Bertomeu i Laura Negre; i en nois (1995-96) estan Àlex Martí, Roger Homedes, Pau Buera i Xavi Vidal. I finalment, en categoria absolut jove (1996-95) la Fani Alacreu.

Molt satisfets per la col·laboració de l’Ajuntament d’Amposta i regidoria d’esports, i el recolçament del Centre de Tecnificació Esportiva d’Amposta, el Club afronta una temporada nova amb la finalitat d’ajudar assumir els reptes d’aquests nedadors en la natació catalana, en la qual tant bon resultat ha tingut en la olimpíada a Londres.

A partir del 6 d’octubre iniciem les competicions al Club Natació Tàrraco participant en proves de fons i estils. I desprès, el 27 a Vendrell en el Trofeu Tarraswim.

Foto: Nedadors del Club Natació Amposta en el Trofeu “nedador complet” de la passada temporada del mes de juny a la piscina del C.N. Reus Ploms.