8 de juny 2015

Nedadors/es del Club van participar en la Competició Interterritorial representant a la Diputació de Tarragona

El passat dissabte 6 de Juny, 8 dels nostres nedadors/es van participar en la Competició Interterritorial representant a la Diputació de Tarragona, a les piscines del Club Natació Cornellà. Pel matí van nedar els Alevins, mentre que per la tarda els Infantils i Júniors.

D’esquerra a dreta, Aaron Gargallo, Alex Brull, Alba Silva i Dani Fibla
A la fotografia, els nostres nedadors Júniors i Infantils (Arnau Ortí, Marc Martí, Albert Arasa i David Bermejo)

A l’espera de la confirmació dels resultats per part de la Federació Catalana de Natació, organitzadora de l’esdeveniment, tots els nostres participants van quedar satisfets amb la seva actuació en la primera competició en piscina de 50 metres de la temporada.
Per altra banda, 3 nedadors de categoria Aleví i Benjamí van participar a les piscines del Club Natació Reus Ploms al Trofeu Ramon Barrera que es celebra anualment a Reus.

D’esquerra a dreta: Pau Rosselló, Berta Llauradó i Gerard Garcia.

En la mateixa competició, la nostra nedadora Berta Llauradó va quedar tercera de la seva categoria.